Actie klantterreur
Bij uitgeverij Tanker Boot verschijnt een verzameling klantreacties op de vraag: het toestel is in gesprek, heeft u één moment? De gelijknamige publicatie is een reactie op de helpdeskcampagne van Youp van ’t Hek & NRC Handelsblad en een steunbetuiging aan alle callcenter- en helpdeskmedewerkers die heden ten dage ‘keizer klant’ te woord moeten staan.
Ter gelegenheid van het verschijnen van ‘Het toestel is in gesprek, heeft u één moment?’ vraagt Tanker Boot medewerkers van callcenters, helpdesks, maar ook van telefooncentrales, de ergste voorbeelden te geven van klantterreur, zoals de klant die eerst de helpdesk belt om dan pas de instructie te lezen, de klant die niet in staat is uit te leggen wat zijn of haar probleem nu eigenlijk is of de boze klant die zich gelijk al bedonderd voelt – en dan uiteraard door u.
Alle reacties kunnen naar info@tankerboot.nl , via facebook, via twitter (#klantterreur) of per post. De reacties worden gebundeld en aangeboden aan Youp van ’t Hek en NRC Handelsblad.
Toestel in gesprek
Het toestel is in gesprek, heeft u één moment? bestaat uit een verzameling reacties van bellers op deze eenvoudige standaardvraag. De unieke en vaak komische antwoorden zijn verzameld gedurende een periode van vier maanden door een medewerker van een telefooncentrale. Met reacties als ‘De meneer die erachter zit bedoelt u?’, ‘Ja ik was op zoek naar de heer Boer, heb ik dan goed gedraaid?’ of ‘Op zich wel, maar ik heb nu geen tijd’.
0 comments
Kick things off by filling out the form below.
Leave a Comment